tirsdag den 17. juni 2008

Lektion 17

God sommerferie til alle!
Nu er den sidste opgave lyst inden ferien, og jo det var da også sjovt. Jeg fandt Thisted Vandrehjem på Kongemøllevej 8 7700 Thisthed, til en værelsespris fra kr.
399,-. Jeg søgte også på "Kirker" og fandt Hjardemål Kirke - Romesk-Katolsk Kirke - Thisted Baptistkirke, så var de museumsturen, det blev til Museet for Thy og Vester
Hanherred. Senere så til på "Wikipedia" der fandt jeg bl.a. Kirsten Kjærs Museum.
Der var jo flere spisesteder jeg valgte : Resturant Bryggen i Thisted.
Til sidst blev det så Berlin Bahnhoff Zoo, der havde jeg lidt problemer, men fandt det til sidst ved at starte helt forfra i Google Maps.
Så slutte jeg af med at lege lidt og fandt bl.a. luftfoto over vores sommerhus m.m.
det var da meget sjovt.

Ingen kommentarer: